Voor de makelaar

Jij bent een deskundige makelaar en je hebt de mogelijkheid om de woning van je klanten voor de best mogelijke prijs op de markt te zetten. En uiteraard met de juiste strategie in rekening gehouden met de wensen van je klant.

Elke makelaar heeft zijn eigen werkwijze en is uniek op zijn eigen manier. En dat wil je heel graag aan de consument kenbaar maken, maar daar moet je wel eerst een kans voor krijgen.

Consumenten willen waar voor hun geld en zijn daarom grondig bezig met het in kaart brengen van de juiste makelaar zijn werkwijze, en dat doen ze vaak door te vergelijken. Vele partijen adverteren met teksten als ‘’vergelijk makelaars en bespaar tot 40%’’

Dat is natuurlijk heel aantrekkelijk voor de consument en die gaat er dan vanuit veel geld te besparen.

Wilt u in contact komen met huisverkopers?

Vraag nu gratis en vrijblijvend een offerte op maat aan!

Dus de consument dient snel een aanvraag in, en dan?

De goedkoopste makelaars vallen tijdens het vergelijken het meeste op. Het zaadje van ‘’bespaar tot 40%’’ is namelijk al geplant en de consument zal zich dan logischerwijs richten op de goedkopere makelaar. Dit is niet altijd het geval, maar in de meeste helaas wel.

Dit is tevens ook niet altijd het beste voor de consument omdat hij/zij dan zichzelf vaak verblind op de overige kwaliteiten van de makelaar. Maar die maken juist veel verschil, zonde voor de consument zowel de juiste makelaar.

Ook zien wij het volgende vaak gebeuren

Tijdens het vergelijken ontvangen consumenten vaak 3 of zelfs meer offertes, van verschillende makelaars. Als de consument met de eerste makelaar een goede klik heeft dan maak je als tweede en laat staan als derde weinig kans.

De consument vergelijkt de tweede en alle andere altijd met de eerste makelaar, en al ben je net zo goed bent als de eerste makelaar, dan ben je in de consument zijn ogen toch minder dan de eerste makelaar.

Je zal simpelweg je eerste liefde nooit vergeten.

Dus wat is nou een goed alternatief?

Een partij dat de kwaliteiten van de makelaar professioneel en doelgericht communiceert naar de consument. En dus één makelaar aanbiedt omdat het simpelweg de juiste is. De consument heeft uiteindelijk maar één makelaar nodig bij het verkopen van zijn/haar woning.

Ben jij die makelaar, ben jij de juiste?

Wij bieden exclusiviteit, dus er gaat 1 makelaar bij de consument op gesprek. Maar alleen de juiste. Om deze reden gaan wij grondig te werk en selecteren wij makelaars op hun specialisme en wensen.

Wil je weten of je in aanmerking komt voor een pilot van makelaarsafspraken? Neem dan contact met ons op en wij staan je graag te woord.

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op “Alles toestaan” te klikken gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat voor het verbeteren van websitenavigatie, het analyseren van websitegebruik en om ons te helpen bij onze marketingprojecten